1297967175_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eilen saapui syntymäpäiväni kunniaksi uuden kevään SNY(salainen neuleystävä)-kierroksen ensimmäinen paketti uudelta salaiselta ystävältäni. Paketista löytyi yllätyksiä sekä minulle että myös Silverille, joka heti halusi maistaa omaa herkkuaan ja piti siitä kovasti. Minulle tuli Zitron Trekking-lankaa ruskean ja punaisen kirjavana. Tämä lanka päätynee pitkävartisiksi sukiksi, kunhan ennätän sellaiset neulomaan. Oikein hyvän värinen ja paksuus juuri minun mielen vai pitäisikö sanoa, että minun puikkojeni mukainen. Lisänä suklaakahvia, lempisuklaatani Fazerin sinistä sopivan maltillisessa pakkauksessa, kortti ja kaunis punainen pitsikuvioitu käsin tehty saippua, jossa on miellyttävä mieto tuoksu.

Parini kyseli hiihtolomani ajankohtaa. Siihen vastaukseksi, että pidän lomaa viikon 9 ja sen jälkeen olen taas pakettien saavutettavissa.

Kiitos tästä paketista! Sisältö oli juuri minun näköiseni ja kisukin kiittää, miau!